Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Taylor Momsen stopt met acteren

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Taylor Momsen stopt met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Taylor Momsen stopt met acteren   Taylor Momsen stopt met acteren Emptydo aug 18, 2011 2:50 pm


Taylor Momsen stopt met acteren
Taylor Momsen (18) heeft laten weten dat zij stopt met acteren. De voormalige Gossip Girl-ster, die in mei uit de tv-serie stapte, maakte bekend dat ze haar acteerwerk aan de kant zet om zich 100% te kunnen storten op haar grote droom, een succesvolle muziekcarrière.

"Ik ben gestopt met Gossip Girl en zit nu in een band, waarmee ik op tournee ga," vertelde de blondine aan ELLE. "Dat is eigenlijk alles wat ik wil doen en hopelijk gaat het me lukken om dit de rest van mijn leven te kunnen blijven doen."

Taylor is de zangeres van de rockband The Pretty Reckless, die onlangs het podium veroverden op het Lollapalooza festival. Toen haar gevraagd werd of ze de voorkeur gaf aan schrijven, de studio of optreden, verzekerde de 18-jarige ster dat ze van alle drie geniet. "Ik hou van alles. Het is allemaal zo verschillend: Schrijven is een erg omslachtig proces maar, ik kan wel zeggen dat het één van de meest belonende processen is op het einde van de rit.

"Ik hou ook heel erg van het opnemen in de studio, dat is een heel andere manier van denken dan wanneer je op tournee bent," vertelt de blonde rockster verder. "Wanneer je maar de kans hebt om muziek te maken, of het nu in de studio is of op een podium, het is het beste dat er bestaat in de wereld."


Bron
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Beheerster
Admin


Berichten : 218
Geregistreerd : 24-11-10

Taylor Momsen stopt met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taylor Momsen stopt met acteren   Taylor Momsen stopt met acteren Emptyvr aug 19, 2011 4:19 am

Wel jammer. Maar hopelijk gaat ze nu voor de volle 100% voor de band Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Taylor Momsen stopt met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taylor Momsen stopt met acteren   Taylor Momsen stopt met acteren Emptyvr aug 19, 2011 10:37 am

Ja, dat is wel de reden.. Dus dat is weer mazzel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Taylor Momsen stopt met acteren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taylor Momsen stopt met acteren   Taylor Momsen stopt met acteren Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taylor Momsen stopt met acteren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taylor Momsen toon publiek haar borsten
» Taylor Momsen niet in 5e seizoen van Gossip Girl
» Taylor Offtopic
» Taylor zorgt voor opschudding in de VS
» Taylor Speelt Truth or Dare met Cosmo Girl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Nieuws :: Nieuws-
Ga naar: