Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welke film heb je als laatste gezien?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Beheerster
Admin


Berichten : 218
Geregistreerd : 24-11-10

Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Emptyma mei 16, 2011 8:05 pm

Zoals de titel al zegt.. Welke film heb jij als laatste gezien? En wat vond je ervan?

The boy in the Striped pyjamas. Vind het echt een hele mooie film. Heb hem nu zelf ook op dvd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Emptyma mei 16, 2011 8:52 pm

^^ Heb het boek vorig jaar voor Engels moeten lezen. Het verhaal is mooi. Het boek haatte ik. Ik vond het verschrikkelijk om te lezen. Komt omdat de hoofdpersoon, ik dacht Bruno?, zo'n verwend rotjoch is xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Beheerster
Admin


Berichten : 218
Geregistreerd : 24-11-10

Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Emptydi mei 17, 2011 2:03 pm

Ik heb hem ook moeten lezen.. Voor nederlands.. Het boek vond ik ook echt niks hoor. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Emptydi mei 17, 2011 3:27 pm

Ja, boek is niks. Maar de film is wel mooi dus?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Beheerster
Admin


Berichten : 218
Geregistreerd : 24-11-10

Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Emptydi mei 17, 2011 3:29 pm

Ik vind van wel ja Smile Het begin is misschien wat saai, maar dat einde.. Ik heb er nog steeds moeite mee om het droog te houden :p Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Beheerster
Admin


Berichten : 218
Geregistreerd : 24-11-10

Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Emptydo okt 20, 2011 12:12 pm

Red
Terug naar boven Ga naar beneden
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Emptyzo okt 23, 2011 11:00 am

Planet Terror of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke film heb je als laatste gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je als laatste gezien?   Welke film heb je als laatste gezien? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke film heb je als laatste gezien?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke film heb je als laatste in de bios gezien?
» Welke dvd heb je als laatst gekocht?
» Welk programma heb jij als laatst gezien?
» Wie was de laatste die...?
» Laatste aanwinst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Entertainment :: Film & TV-
Ga naar: