Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vervolgopleiding

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Vervolgopleiding Empty
BerichtOnderwerp: Vervolgopleiding   Vervolgopleiding Emptydi mei 17, 2011 9:54 am

Misschien ben je al bezig met een vervolgopleiding, maar misschien zit je ook nog op de middelbare school.
Maar wat wil je daarna dan gaan doen? Hier kun je alles kwijt over je vervolgopleiding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Beheerster
Admin


Berichten : 218
Geregistreerd : 24-11-10

Vervolgopleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervolgopleiding   Vervolgopleiding Emptydi aug 02, 2011 6:28 pm

Ik was gestopt na mijn opleiding. Maar ga denk wel weer naar school. Ik wil paardhouderij gaan doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Vervolgopleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervolgopleiding   Vervolgopleiding Emptydi aug 02, 2011 7:16 pm

Waarom ben je gestopt? Waarmee trouwens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Beheerster
Admin


Berichten : 218
Geregistreerd : 24-11-10

Vervolgopleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervolgopleiding   Vervolgopleiding Emptywo aug 03, 2011 3:21 pm

Ik had mn vmbo diploma gehaald. En daarna wou ik een jaartje gaan werken, omdat ik het helemaal gehad had met school. En na dat jaar wou ik weer naar school gaan. Maar bleef maar uitstellen :p
En nu heb ik besloten om weer naar school te gaan. Want ik wil niet 50 jaar lang bij de supermarkt werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daria
Nieuwsteam
Daria


Berichten : 288
Geregistreerd : 09-05-11

Vervolgopleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervolgopleiding   Vervolgopleiding Emptywo aug 03, 2011 9:22 pm

Ohw, ik dacht dat je al een vervolgopleiding bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vervolgopleiding Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vervolgopleiding   Vervolgopleiding Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vervolgopleiding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: VIP Lounge :: School-
Ga naar: